Deze vacature is verlopen. Klik hier voor een overzicht van alle openstaande stageplaatsen of stel een Job-alert in om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe stageplaatsen.

Stagiair Audit

32-40u
HBO/WO HBO/WO
Overige

Baker Tilly is op zoek naar een nieuwe audit Stagiair. Is dit wat voor jou? Solliciteer dan snel!

Wat ga je doen?

Als stagiair heb je een afwisselende functie. Je draait vanaf dag één volledig mee met je team en je gaat ook mee naar klanten. Je voert verschillende controlewerkzaamheden uit en legt de werkzaamheden vast in het elektronisch controledossier. Daarnaast denk je mee over vaktechnische onderwerpen. Heb je zelf specifieke ideeën over je takenpakket? De precieze invulling van je stage kun je altijd met ons overleggen.

Wat vragen wij?

  • Je volgt een hbo- of wo-opleiding accountancy.
  • Je kunt uitstekend mondeling en schriftelijk communiceren, ook in het Engels.
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken.
  • Je kunt goed analyseren, plannen en organiseren.
  • Je bent gemotiveerd en gedreven.
  • Je bent creatief, ondernemend en dienstverlenend.

Wat bieden wij?

Wanneer je als stagiair start bij Baker Tilly kan je erop rekenen dat je vanaf dag één opgenomen wordt in ons team van collega's en ben je verzekerd van voldoende begeleiding. Uiteraard kan je bij iedereen terecht met al je vragen (ja, ook bij partners!), maar je krijgt in ieder geval een mentor toegewezen. Deze kijkt samen met jou naar je ontwikkelingen en is je eerste aanspreekpunt.

  • Hard werken moet je goed belonen. Je kan bij ons dus rekenen op een goede stagevergoeding.
  • We hanteren flexibele werktijden. Het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet.
  • Bevalt het bij Baker Tilly? Dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden om bij ons in dienst te blijven!

Job-alert instellen

Vul je e-mailadres in en je wordt op de hoogte gehouden van nieuwe vacatures op basis van jouw zoekopdracht.

Vakgebied



We gaan uiteraard zorgvuldig om met je gegevens. Bekijk ons privacy beleid voor meer informatie.